Accepta si continua

  • Romana
0

0,00 Lei

Nu aveti nici un produs in cosul de cumparaturi

Despre companie:

      Art&Craft Design este cea mai mare firma de retail si productie de suveniruri din Romania, cu magazine in galeriile comerciale ale aeroporturilor din tara. Ne adresam unui public larg ce cuprinde turistii care tranziteaza aeroporturile din Romania, colectionarilor de obiecte traditionale romanesti sau, pur si simplu, celor care vor sa ofere un cadou original, inedit.

      Art&Craft pune accentul pe profesionalism si pe imbunatatirea permanenta a serviciilor si produselor pe care  pe care le ofera clientului, avand scopul de a-i oferi acestuia o experienta placuta. Avem ca obiectiv realizarea de produse noi, unice si orginale, cu design dezvoltat intern,  care sa pozitioneze brandul pe piata si sa-l diferentieze de concurenta.



Joburi disponibile:



      Mai jos puteti gasi toate posturile disponibile la momentul de fata. Daca doriti sa aplicati, va rugam sa ne trimitei un e-mail la adresa offfice@artandcraft.ro,, e-mail ce trebuie sa contina C.V.-ul dumneavoastra actualizat si titlul postului pentru care doriti sa aplicati.

  • Consilier Vanzari - Baneasa Shopping City

Principalele responsabilitati:

- Abordarea clientilor care intra in magazinul Art&Craft si parcurgerea pasilor procesului de vanzare: identificarea nevoilor clientului, informarea si consilierea pertinenta si corecta a lor, recomandarea de produse in acord cu nevoile acestora, asocierea de produse si incheierea vanzarii;
- Mentinerea unei atitudini binevoitoare pe tot parcursul programului fata de clienti si colegi;

Candidatul ideal:

-Ne dorim ca viitorul coleg sa sa fie jovial, sincer pasionat de interactiunea cu oamenii, doritor sa identifice dorintele clientilor si sa promoveze cu bucurie produsele Art&Craft;

  • Consilier Vanzari - Aeroportul International Henri Coanda Otopeni

Principalele responsabilitati:

- Abordarea pasagerilor care intra in magazinul Art&Craft si parcurgerea pasilor procesului de vanzare: identificarea nevoilor clientului, informarea si consilierea pertinenta si corecta a pasagerilor, recomandarea de produse in acord cu nevoile acestora, asocierea de produse si incheierea vanzarii;
- Mentinerea unei atitudini binevoitoare pe tot parcursul programului fata de pasageri si colegi;

Candidatul ideal:

- Persoana comunicativa, spontana, cu o reala dorinta de a interactiona cu persoane de nationalitati si culturi diferite;

- Engleza la nivel conversational;

- Experienta in vanzari este un avantaj, dar nu este obligatorie;

  • Specialist Achizitii - Sediul Art & Craft

Principalele responsabilitati:

-Cercetare piata si contactare furnizori interni si externi;
-Asigurarea interfetei intre cerintele companiei si oferta furnizorilor;
-Intelegerea si comunicarea specificatiilor de ordin tehnic ale produselor;
-Emiterea comenzilor necesare aprovizionarii si urmarirea intregului flux pana la intrarea produselor in stoc;

Candidatul ideal:

-Abilitati de comunicare si negociere;
-Capacitate de decizie si gandire analitica;
-Cunostinte de excel mediu - avansat;
-Engleza nivel mediu - avansat;
-Personalitate proactiva, cu simt estetic si spirit comercial;
-Disponibilitate pentru deplasari;

  • Controlor Calitate - Sediul Art & Craft

Principalele responsabilitati:

-Verificarea calitativa a produselor si documentelor de calitate la receptia marfii si la livrarea produselor catre client;
-Intocmirea rapoartelor de neconformitate pentru produsele neconforme identificate;
-Informarea superiorului direct cu privire la problemele aparute pe parcursul verificarilor;
-Intocmirea rapoartelor de lucru;
-Verificarea in permanenta a respectarii bunelor practici de lucru si normele de igiena specifice industriei alimentare;
-Monitorizarea parametrilor punctelor critice din depozitul de alimente (temperatura si umiditate);
-Verificarea periodica a produselor din depozit;
-Verificarea retururilor din magazine;

Candidatul ideal:

-Increzator in fortele proprii;
-Atent la detalii;
-Capabil de ascultare activa;
-Indemanatic;
-Punctual;
-Dispus intotdeauna sa-si imbogateasca bagajul de cunostinte;
-Operativ in furnizarea informatiilor;
-Spirit cooperant in crearea si cultivarea relatiilor de parteneriat;

  • Sef Serviciu Financiar - Sediul Art & Craft

Principalele responsabilitati:

-Organizeaza, indruma, conduce activitatea financiar-contabila a societaţii în conformitate cu dispozitiile legale în vigoare;
-Stabileste si realizeaza politica financiara a companiei;
-Creste eficienta financiara a societatii prin actiuni si previziuni;
-Organizeaza si participa la întocmirea lucrărilor de inchidere a exerciţiului financiar-contabil;
-Intocmeste de rapoarte şi situaţii financiare, periodic şi la cererea conducerii societăţii;
-Elaboreaza in termen util situatiile privind raportarile catre institutiile statului si catre conducerea societatii;
-Supervizeaza inregistrarii cronologice, sistematice si corecte a documentelor financiar-contabile ale societatii;
-Raspunde de corectitudinea analizelor financiare lunare/anuale/periodice;
-Stabileste principiile de organizare a sistemului informational;
-Asigura suport in elaborarea de proceduri de lucru generale si specifice privind evidenta financiara si de gestiune in vederea asigurarii unei raportari financiare corecte;
-Asigura suport in respectarea legislatiei financiar-fiscale;
-Asigura suport si participare la diversele controale efectuate de institutii ale statului;
-Verifica modul de inregistrare in evidenta contabila si de gestiune a documentelor si operatiunilor economice;
-Verifica modul de setare in ERP a diverselor operatiunilor economice;
-Verifica concordanta dintre valorile conturilor de stoc din contabilitate si valorile din gestiune;
-Verifica concordanta dintre Jurnalele de cumparari si vanzari si balanta contabila in ceea ce priveste conturile de TVA;
-Intocmeste si semneaza declaratiile lunare, anuale, periodice, etc. in conformitate cu legislatia fiscala in vigoare;
-Asigura calculul impozitului pe profit;
-Dispune modul de evidenta privind separarea tranzactiilor nedeductibile din punct de vedere fiscal;
-Intocmeste si semneaza Bilantul anual si Raportarile semestriale;

Candidatul ideal:

-Absolvent de studii superioare economice si drept de semnatura pentru bilant,
-Experienta relevanta in domeniul financiar contabil – minimum 5 ani, inclusiv intocmire balanta si bilant;
-Experienţă pe un post similar - minimum 3 ani;
-Cunoasterea procesului de bugetare si controlling;
-Experienta in previzionare cash-flow;
-Cunostinte avansate de legislatie fiscala si contabilitate;
-Capacitate de a lucra in echipa subordonata, inclusiv verificarea actelor de gestiune;
-Abilitatea de a gestiona situatii diverse cu scopul atingerii obiectivului final si de a se incadra in termene limita;
-Capacitate de analiză şi sinteză a informaţiei, de extragere a datelor din operaţional şi transpunere în procese financiare;
-Atitudine responsabila si proactiva;
-Experienta in companii cu activitate de retail sau/si productie ar fi un avantaj;
-Cunoastere sistemului Navision este de preferat;